SUPORT OPERACIONAL

El manteniment segur del contracte és estàndard.

ELIMINEU LA MOLTESIA DEL MANTENIMENT DEL CONTRACTE

Assegurar un funcionament i un rendiment òptims per a les inversions en TI requereix una sòlida estratègia de cicle de vida de manteniment dels actius.

A més de l'assignació de temps i recursos per a la gestió dels contractes, sovint sorgeixen reptes addicionals, com ara:

  • Suport per a productes però no per a solucions completes.
  • Recomanacions proporcionades sense coneixement dels entorns del client
  • Els venedors no assignen un sol propietari per a la resolució de casos d'extrem a extrem. Sense compromisos de SLA.
  • Sense coordinació de gestió del canvi.

 

Per tant, gestionar els contractes de manteniment es converteix en una tasca descoratjadora, especialment per a empreses amb centenars o milers de dispositius comprats a diversos distribuïdors. Fer un seguiment de quins dispositius s'utilitzen i on es troben es pot convertir en un malson administratiu. També és fàcil perdre la pista de quins dispositius estan coberts i quins no.

Finalment, els contractes de manteniment no estan sincronitzats amb la infraestructura real existent.

caCatalà